Corona er nu op til dig selv, at passe på, Der forbliver spritstandere i kirken og sognehuset.

Restriktionerne gældende fra søndag d. 18. december.

Der er arealkrav, som gør, at kirken igen bliver opdelt, så der er god afstand.

Der skal bæres mundbind eller visir, også når i synger med i kirken. Dette er selvfølgelig pga. den meget smitsomme variant vi har nu. Vi laver tilmelding til juleaften.

Corona i Roholte Kirke

Kære kirkegængere i Roholte

Vi er jo som alle andre underlagt restriktioner i forbindelse med Corona.

I kirken til almindelig gudstjeneste, kan der være 20 enkelt personer i kirken. Men hvis i er en familie, eller er i samme smittekæde, må i selvfølgelig sidde på 1 bænk, og det forøger antallet i kirken.

Ved kirkelige handlinger: bryllup, dåb, begravelse, bisættelse, konfirmation osv. Det er helt op til jer, der skal have en højtidelighed i kirken, at kunne placere folk, så alle er trygge ved det. Dette er personalet gerne behjælpelige med. Se skitse i næste afsnit.

Der bliver spritte håndtag på kirkegårdens låger, og på kirkegårdens toiletter 2 gange daglig, så man trygt kan komme på kirkegården.

Nummer på bænk, og antal personer.Det er personer i samme smittekæde pr. bænk.

2    5 personer

1     2 personer

4    5 personer

3      5 personer

6    5 personer

Våbenhus

8    4 personer

5       5 personer

10  5 personer

7        5 personer

9        5 personer

Orgel.

25-April-2021

Opdaterede retningslinier

klik på download. og der komme en ordentlig omgang læsning.

Seneste kommentarer

12.06 | 07:23

Den sender jeg videre. ja det var god dag.

05.06 | 19:36

Vi var til Pinsegudssteneste idag. Rigtig god stemning og på alle måder en fin oplevelse med Nikolaj præst, fremragende kirkesanger og organist. Tak for det.

02.06 | 16:49

Inna Jørgensen. Organist i Rønnebæk kirke. Har I bruge for vikar organist?

02.03 | 08:45

Kære Roholte Kirke.
I min kalender står, at
Gladsaxe Kammerkor synger forårskoncert i Roholte den 13. marts 22. Det står også på korets hjemmeside, men ikke her. Afholdes koncerten?
DBH Birgit Bec

Del siden